czwartek, 7 sierpnia 2014

26

fot. mia mama

Udaje się komuś stworzenie dobrej szczerej pięknej relacji... dzisiaj? Komuś z nas - dziurawców?
Takie tam... nad lampką wina; szukanie może schematów dla poprawy samopoczucia, nie wiem.

Nadal nie jestem spakowana na Islandię, ale po prostu wierzę, że mam przygotowane wszystkie graty.
Oczywiście, nie mam jeszcze tych zapasowych baterii do czołówki.

Z Jeszcze-Mężem rozmawiam spokojnie, ale wydaje mi się, że oboje już niespecjalnie garniemy się do tych rozmów. I choć to trochę smutne, to jest naprawdę - po prostu - właściwe.

2 komentarze:

  1. Relacji damsko-męskiej czy jakiejkolwiek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat damsko-męską miałam na myśli, ale nie wiem, czy przy byciu mocno poranionym, nie ma się problemu tak naprawdę z każdą..? Jeszcze naprawdę nie wiem.

      Usuń