piątek, 11 października 2013

326

fot. Dominika

Nie wiem, kto właściwie wymyślił te dinozaury w tle, chyba Iza... a widoczna po lewej stronie dłoń należy do Magdy.

Wieczór spędzam w dodającym powietrza towarzystwie świetnych, otwartych i dobrych ludzi. Po powrocie do domu boję się, że niedostatecznie im pokazałam, jak ważne było dla mnie to spotkanie.
Ludzie, bo było! Dziękuję Wam, z całego serca!
Pierwszy raz od kilku tygodni śmiałam się aż do bólu brzucha.

Odkrywam więc dzisiaj, że nadal to potrafię.

I mogłabym znaleźć może nieco lepsze zdjęcie, może dostatecznie ostre... ale nie chcę. Tu jest właśnie cała Dominika i spontaniczność ich wszystkich.

Jest normalne życie, może nie tylko obok mnie, może i ja sama tak naprawdę żyję zupełnie normalnie.

2 komentarze:

  1. Często tu zaglądam, życzę Ci samych Wysokich Wibracji i jak najwięcej takich wieczorów ! Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarąbiste masz te włosy .....:) A Dinozaury w tle nadają klimat :) trzeba to głośno powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń